Voedingsrichtlijnen voor de Sixpack Challenge

  • Eet 6 maaltijden per dag , 3 hoofdmaaltijden en 3 tussendoortjes.
  • Bij elke maaltijd drink je een glas water.
  • Kies voor volkoren/spelt producten (brood, pasta) kies voor zilvervlies rijst, kies 2 keer per week voor een maaltijd salade.
  • Gebruik elke dag twee ons groente.
  • Gebruike gezonde vetten. Elke dag olijfolie bij de voedselbereiding en twee keer per week vette vis zoals: haring , zalm, tonijn of makreel.
  • Kies als tussendoortjes voor fruit en snoepgroenten.
  • Kies voor magere producten op brood zoals: kipfilet, magere ham, 20 Plus kaas of een gekookt ei.
  • Na de training kan je kiezen voor een eiwitshake, hier vul je alle te korten mee aan en bevorder je de spiergroei waardoor je verbranding een boost krijgt. Tijdens de 12 weken heb je 1 keer de mogelijkheid om een eiwit shake te kopen en dan krijg je de tweede gratis.
  • Ook hebben we speciaal voor de Sixpack challenge een speciale aanbieding op ons Multipower assortiment. Een eiwit poeder is een goede ondersteuner voor je Sixpack!
  • Drink zo min mogelijk alcohol de komende 12 weken
  • Laat frisdranken staan.
  • Koffie en thee mag maar dan wel zonder melk en suiker.


Wil je echt knallen en kosten wat kost je doel halen? Dan kun je nu eenmalig je abonnement upgraden voor €90,- en 12 weken lang aan de gang gaan met een persoonlijke coach en Ben-fit ons voedingsprogramma. Vraag ernaar bij de receptie!

Nieuws

  • Tuunte Running Project 2018

    Ben jij die ambitieuze sporter die dit jaar wil gaan knallen? Die zich wil vo...

    Lees meer
  • Het nieuwe Groepslesrooster

      Het nieuwe groepslesrooster gaat maandag 4 september van start en s...

    Lees meer
Meer nieuws

Om jou zo goed mogelijk te helpen de juiste informatie te vinden, gebruiken we cookies op deze website. Hiermee kunnen we (soms in samenwerking met derden) jouw internetgedrag volgen. Als je verder gaat op deze website, gaan we er vanuit dat je daar akkoord mee bent. Meer weten? Bekijk onze cookiepagina.